Acerca de
Vacature: operationeel eventverantwoordelijke/ maître
Functie
Je bent verantwoordelijk voor de volgende zaken:
Bureauwerk:
-
Opmaken van offertes
-
Opmaken van contracten
-
Materiaal bestellen voor de events
-
Materiaallijsten maken
-
Onze eventmanager ondersteunen
Magazijn:
-
Opvolgen materiaal inladen
-
Materiaal klaarzetten voor de events
-
Kledij sorteren
-
Was insteken en drogen
-
Voorraad linnen en servetten opvolgen
-
Algemene orde behouden van de stock
-
Stock wijnen, waters en frisdranken bijhouden en opvolgen
Op event:
-
Je krijgt je dossier overhandigt van de eventmanager en gaat vervolgens aan de slag op het event zelf
-
Je staat in voor het delegeren, sturen en coachen van de medewerkers gedurende het event
-
Je bent het aanspreekpunt voor zowel de klant, het zaal team als de keukenbrigade
-
Je coördineert als een echte leider zowel voor als achter de schermen
Profiel:
We zijn opzoek naar een persoon met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die als een ware organisator met oog voor detail het event tot een goed einde kan brengen. Verder zijn volgende eigenschappen en vaardigheden essentieel:
-
Opleiding eventmanagement/hotelschool of minstens 2 jaar ervaring binnen de hospitality sector in een soortgelijke functie
-
Je moedertaal is Nederlands. Frans en/of Engels is een plus
-
Verzorgd voorkomen, netheid en nauwkeurigheid
-
Oplossingsgericht en “hands-on” mentaliteit
-
Flexibel in denken en handelen
-
Stressbestendig met een uitstekende “helicopter view”
-
Rijbewijs B is een must
Met andere woorden een echt hospitality talent met een grote smile!
Uurrooster:
Voltijds
Aanbod:
-
Je werkt op events voornamelijk in Oost-Vlaanderen , maar vertrekt voornamelijk vanuit het hoofdkantoor in Sint-Niklaas.
-
Voltijds contract van onbepaalde duur
-
Aantrekkelijk salaris met extra legale voordelen
-
Onderdeel van top team in een bedrijf in groei
Let’s Work Together
Get in touch so we can start working together.
Stuur jouw CV en motivatiebrief door naar celine@foodandpassion.be