Food and Passion is all you need

Food and Passion wil mensen verbinden, gelukkig maken en iets nieuws laten beleven. We maken gebruik van kraakverse producten en gaan tot het uiterste om iets op je bord te toveren wat smaakt én verrast. Verwacht van ons een vlekkeloos event met een strakke organisatie door een straf team dat echt goesting heeft om je in de watten te leggen.

We leveren onze diensten voor verschillende gelegenheden: trouwfeest, businessevents, sportevents, VIP catering, privé-feest, ...
Je kan bij ons terecht voor catering vanaf 50 - 2000 personen. 

Samen maken we er iets moois van.

Carla & Luc
Founders 

Creatieve duizendpoot

Ik ben Luc de oprichter van Food and Passion. 

Mensen verbinden, verzorgen en genieten van al wat mooi en lekker is, dat is mijn passie en missie in het leven.

 

Oorspronkelijk verzorgde ik mensen langs de buitenkant. Ik heb nl. 15 jaar gewerkt als zelfstandig kinestherapeut. Ik zorgde ervoor dat mijn patienten terug goed konden bewegen en zo comfortabel door het leven konden gaan. Toch knaagde er iets want er was weinig genieten bij en toen we in 2001 de kans kregen om georganiseerd uit de job te stappen heb ik eigenlijk geen moment getwijfeld. 

 

Food and Passion was geboren en ik ben begonnen met mensen te verzorgen langs de binnenkant. Koken was me meegegeven in de genen van oma op mama. Zo had mijn mama een delicatessenwinkel in Sint-Niklaas met wereldberoemde kaaskroketjes en … de appel valt niet ver van den boom hé …

 

Momenteel zijn we dus 19 jaar verder en is Food and Passion een begrip geworden in cateringland. Mijn taken binnen het bedrijf zijn vnl. leiding geven. Zo maak ik de planning van de mensen die in de keuken werken, doe ik commerciële taken en houd contact met alle BtoB klanten en de mensen die in Verbeke Foundation een event organiseren. Creativiteit, formules bedenken, nieuwe recepten testen en al wat daar bij hoort zijn ook mijn kerntaken binnen het bedrijf. Wat administratie, boekhouding en andere cijfers aangaat ben ik soms wat chaotisch maar daarvoor heb ik fantastische collega’s Carla, die ook zaakvoerder is, en Céline, die dit opvangen.

Zoals je hebt kunnen lezen liggen mijn missie en passie helemaal in de lijn van die van Food and Passion: beleven-genieten-verbinden

Luc Van Gysel
Zaakvoerder

Perfectionistisch tot in de details 

Tot in de puntjes alles in orde. Dankzij haar oog voor detail is Carla de ideale organisator. Zij staat aan het roer en zorgt ervoor dat iedereen perfect weet wat die moet doen.
Carla is ook het luisterend oor voor onze klanten. Zij wil weten wat voor je belangrijk is en gaat tot het uiterste om jou en je gasten te verbazen.  

Carla Van Hecke
Zaakvoerder

Perfectionistisch tot in de details 

Tot in de puntjes alles in orde. Dankzij haar oog voor detail is Carla de ideale organisator. Zij staat aan het roer en zorgt ervoor dat iedereen perfect weet wat die moet doen.
Carla is ook het luisterend oor voor onze klanten. Zij wil weten wat voor je belangrijk is en gaat tot het uiterste om jou en je gasten te verbazen.  

Carla Van Hecke
Zaakvoerder

Inventief en gaat geen uitdaging uit de weg

Mijn naam is Céline, ik ben de jongste speler in het team. Ik ben 29 jaar en woon in Nieuwkerken-Waas.


In 2018 ben ik afgestudeerd als eventmanager. Daarnaast heb ik bijgestudeerd voor weddingplanner en volg ik momenteel een opleiding in digital marketing. Ik werk ondertussen iets meer dan twee jaar bij ‘Food and Passion’. De naam van ons bedrijf past dan ook perfect bij mezelf, vind ik. Werken voor ‘Food and Passion’ heeft me doen beseffen dat ik de juiste studierichting heb gekozen en ik ben afgestudeerd in het juiste vak. 
 

Mijn eerdere keuzes van studies hebben er voor gezorgd dat mijn takenpakket binnen ‘Food and Passion’ zeer uitgebreid is. Ik vind het aangenaam om steeds te kunnen blijven bijleren en dat op verschillende vlakken. Door steeds naar nieuwe opleidingen op zoek te gaan, blijf ik getriggerd en kan ik steeds een breder takenpakket op mij nemen waardoor ik voldoende afwisseling in mijn job ervaar, en dat heb ik nodig.

Binnen ons kleine team ben ik momenteel verantwoordelijk voor het opzetten en/of begeleiden van events. Dat houdt bijvoorbeeld het volgende in: bestellingen plaatsen en opvolgen van het materiaal, inplannen van het personeel, opmaken van draaiboeken, contactpersoon zijn voor klanten tijdens de opdracht, …

 
Algemeen vind ik het fijn om me bezig te mogen houden met het bijstellen van de website, het zoeken naar originele gadgets, nieuwe marketingideeën te bedenken, folders en/of flyers ontwerpen, webinars volgen om te kunnen bijleren en noem maar op. Ik hou enorm van de afwisseling en ben mijn werkgevers daar ook dankbaar voor. Ik vind het fijn dat ze vertrouwen in me hebben en me steeds op zoek laten gaan naar nieuwigheden die bruikbaar kunnen zijn voor onze firma. Sociale media zijn niet meer weg te denken in onze sector, dus probeer ik me daar ook op te focussen en er voor te zorgen dat we steeds mee op de kar springen van wat trendy en hot is.

Céline Smekens
Eventmanager